Czy naklejki z logo to dobry sposób promocji?

Mimo rosnącego znaczenia marketingu internetowego tradycyjne materiały reklamowe wciąż cieszą się dużą popularnością. Zaliczymy do nich m.in. naklejki z logo. Czy warto wykorzystać je w promocji firmy?

Czy warto zainwestować w taką formę promocji?

Naklejki z logo to tani i prosty w przygotowaniu element identyfikacji wizualnej marki. Ciekawie zaprojektowane nalepki przyciągają wzrok i wzbudzają zainteresowanie. Można wykorzystać je do oznaczania paczek, dokumentów i innych produktów firmowych. Ponadto mogą pełnić funkcję skutecznej reklamy podczas targów branżowych, szkoleń czy konferencji. Można także wykorzystać je jako gadżet reklamowy dla klientów. Są świetnym dodatkiem do zakupów i paczek. 

Aby naklejki doskonale spełniały swoją funkcję, muszą być ciekawe, atrakcyjne, inne niż wszystkie. Klienci chętnie przyklejają ciekawe nalepki na przedmiotach codziennego użytku, nieświadomie promując Twoją markę na zewnątrz. 

Zaprojektuj niebanalne naklejki z logo

Design naklejek powinien nawiązywać do działalności, profilu i tożsamości Twojej marki. Powinien być spójny z jej identyfikacją wizualną. Nie bez znaczenia jest również jakość nalepek. Firma Naklejkon tworzy naklejki na folii samoprzylepnej o wysokiej jakości, którą można z łatwością przytwierdzić do różnych powierzchni. Naklejki foliowe drukowane są w technologii solventowej, a papierowe – w laserowej. System DigiCut umożliwia tworzenie najróżniejszych kształtów i rozmiarów nalepek. Sprawdź szczegóły oferty!